|
אתמול ראיתי הצגה,
קצת טובה קצת מיושנת.
אתמול ראיתי הצגה,
קצת דומה לי קצת שונה.
אתמול ראיתי הצגה,
ראיתי אותי עומדת שם מציגה.
אתמול ראיתי הצגה,
ראיתי צחוק,ראיתי סבל.
אתמול ראיתי הצגה קצת טובה קצת מיושנת בעיקר ראיתי אותי... |
|
|
לבד, אתה גר
לבד, אוכל לבד,
שותה לבד, חי
לבד, על המצח
כתוב לך לבד
אז על מי אתה בא
לעשות את
הפוילרשטיקים
שלך? על השליח
של הפיצה?
קח את הפיצה
הזוגית שלך
ותחנק איתי.
דב נבון לשי
אביבי, בקטע
מתוך מערכון -
מתוך אחת
מתוכניות
המערכונים
הגדולות שנוצרו. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.