|
פעם היה לי חבר
פעם היה לי אח
פעם עזרנו אחד לשני
אבל עכשיו זה נשבר
יום אחד כאילו כלום
החבר הכי טוב שלי קם ונשאר
נשאר בלעדיי ואני בלעדיו
לא יחזור לי עוד חבר כמותו
איך אפשר לקחת את זה כמובן מאליו
איך אפשר לא לפתוח את הדלת אליו
תגידו לי איך ולמה ואז אני אבין אותו... |
|
|
אלו הפרטים
הקטנים שהופכים
את החיים האלה
למה שהם
מוסטפא, קורס
מחבלים מתאבדים
שלב 7 (עוד 48
יום למנאיק) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.