|
אני רוצה להרוג בן אדם
אני רוצה להחדיר סכין בליבו
אני רוצה להרגיש את דמו החם מטפטף על ידי
להחדיר את הסכין שוב ושוב בכל גופו
להרגיש את ליבו פועם את פעימותיו האחרונות
לראות את הצער הכעס והכאב
להרגיש חמלה ולהמשיך לדקור
לראות את גופו מתפגר אט אט
אני רוצה להרוג בן אדם
לקצור חיים בשיא פריחתם
אני לא משוגע וגם לא פסיכופת
אני רק רוצה להרגיש אך זה להיות אנושי... |
|
|
אם אנחנו מציעים
סלוגנים לבמה,
ולא סתם כדי שהם
יקשטו את הימין
של העמוד, זה לא
אומר שבאיזשהו
שלב אמור להבחר
אחד? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.