|
שירה - ענבר בן-נשר.
גיטרה - איציק שניצר.
זוהי הגירסה ה"טרום-טרום-ראשונית" של השיר השני שהוא לא-קאבר
שאנחנו מתכננים לבצע מתישהו...........
כן.
השירה הוקלטה במחשב שלי, הגיטרה במחשב שלו,
ולכן זה באיכות כזאת נוראית.
בקרוב נקליט באיכות טובה. ויאמרו אמן. |
|
|
ישבתי וחישבתי -
הסיכוי שאני
אקרא סלוגן של
עצמי בדף האחורי
הוא
4,536,782,931
לאחד.
ואני עדיין
מנסה.
עוד אחד שמבזבז
שעות על גבי
שעות בצפייה
בדף האחורי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.