|
את רק עוד ילדה שבוכה
מרגישה שונה
והכאבים חוזרים ומציפים
והפחדים מפילים אותך לקרשים
ברגשות את כבר לא שולטת
בידיים את נלחמת.
תשמרי על חיוך מזוייף
זאת הדרך היחידה להרגיש בסדר.
ואת לא נלחמת בכאב
את לא מבינה. את ילדה קטנה.
מחייכת לעלום
איך את רגילה לברוח מאמת פשוטה. |
|
|
"בוינק, בוינק,
הלא בוינק טוינג
הוא,
הלא נקפצה הלוך
ושוב,
בוינק"
חרגול עומד על
עלה ומנסה
להרשים חרגולות
אינטלקטואליות
בבקיאותו בשירה
בוינק-מודרנית |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.