|
רציתי לכתוב שיר
על היצריות שבאדם
אך הסטנדרט דחק אותי לפינה.
נדחקתי לחור קטן
ואפל
ללא שום צל
של ספק
שכאן לא נמצאת דרכי האמיתית.
נורמליזציה הורגת
את היצר
שבנפש האדם.
אם נבחר לצאת
מן הכסות העשוייה במיוחד למידותינו
ספק רב
אם נמצא מרחב
שונה בו נהיה
עולזים לכאורה.
האם רצוננו
לב
רוח
עם הרוח
או
לב
חור
את החור
שמשאיר אותנו בטוחים
רק במוות
האורב לנו מעבר לפינה?
אני בחרתי
במוות - ואתה? |
|
|
אז שיניתי את
שמי ליוסוף
ונסעתי למקום
היחיד בעולם שלא
עושים בו עניין
מנפט - סעודיה.
צ'יף וויט האפוט
בראיון לזכרו של
ג'וזף הלר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.