[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







ויקטוריה בראון
/
הצד האפל של

אנחנו
כבר לא מה שהיינו
ואולי מעולם לא היינו
מה שרציתי שנהיה.

ואני לא כל כך אני
כשאני לבד, ולא כל כך אני
כשאני ביחד
ולא כל כך. אני
מחפשת אותי בנרות ובחרכים, אולי
התחבאתי מהשמש.

שכבות-שכבות עטפתי עצמי בחורף
והגיע הזמן להתעורר מהתרדמה.
אם תקלף אותי בעדינות, קליפה אחרי קליפה
אחרי קליפה, תגלה
שלא נשאר ממני
דבר.

ואתה תגיד שמעולם לא הייתי
ואני אדע שפעם
הייתי
ויצרבו לי העיניים אבל
כבר מזמן לא נבכה.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
נהג מונית בהה
לי בחזה והעיר
לשותפיו:
"זה גדל להן
מהבמבה?"
לא היה לי מה
לענות. אני באמת
אוהבת במבה.
כל קשר בין
הבמבה לחזה שלי
הוא מקרי
לחלוטין. למרות
שעכשיו אני
מתחבטת בשאלה,
"מה היה קורה אם
לא הייתי אוכלת
במבה?"


תרומה לבמה




בבמה מאז 28/6/06 1:08
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ויקטוריה בראון

© 1998-2026 זכויות שמורות לבמה חדשה