|
הדמעות ממלאות את פני
רוצה לחבק אותך בשתי ידי
ולא לראותך מרחוק מעל שמי
לא שיך לא לכאן ולא לשם
לא לשום מקום
רוצה להוביל ולהאיר
אבל יש חושך כה גדול
איפה אתה? איפה אני?
איפה אני?
אתה קורא לי כל יום
מחבק אותי ואני מתרחק.
איך? איך להגיע אליך?
מלוך על כל הארץ בכבודך
והינשא ביקרך
וידע כל יצור כי אתה יצרתו |
|
|
מה זאת אומרת
"עם פילטר"...
אני אוהבת את זה
חזק ונקי...
(זאתי שהייתה
חולה בערב יום
העצמאות והושארה
לבד וזה כל מה
שהיא הצליחה
להוצא, זה
ונזלת...) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.