|
בורקה טוב לכולם
מאחל אני בצהרי אתמול
בורקה אוהב את כולם
רק תתנו לו לאכול
אני לא אוהב את בורקה
ואקבור אותו בבור כי
צוחקים לו אנשים
בורקה כבר בן 4 חודשים
עוד 5 אמן!
בורקה אוהב את כולם
כך נכתב ביומני
בורקה חלק מיותר ממני
בעצם בורקה הוא אני |
|
|
אין מצב אחי.
יש מצב אחי.
אחי, אתה
טועה... אין
מצב!
סלח לי אחי, אבל
אתה טועה... יש
מצב!
-ויכוח פילוסופי
של שני ערסים על
ספסל. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.