|
אנשים שרוצחים סתם לשם הרצח
ואחר כך מתחרטים
או יותר גרוע מזה - לא מתחרטים.
אנשים שאת כל הזמן שלהם מבזבזים על לימודים
ושוכחים שהחיים נועדו בשביל להנות מהם.
אנשים שנהנים להכאיב לעצמם
נכון, הרבה פעמים אני לא מבינה גם את עצמי.
אנשים שמצליחים לחיות בלי לישון
או בלי לאכול
או בלי לשמוע מוזיקה
או בלי חברים.
אנשים שמעשנים את עצמם למוות
או שותים עד שיכרון
רק בשביל ריגוש רגעי.
פעם עוד אמרו לי "כשתגדלי תביני".
אין מה לעשות.
יש דברים שלא מבינים גם כשגדלים.
8.6.06 |
|
|
כשנולדתי אמרו
לי שכל מה שצריך
בחיים זה להיות
נחמד.
הייתי נחמד אז
צחקו עליי שאני
מכוער.
עשיתי ניתוחים
ונהייתי יפה.
צחקו עליי שאני
טיפש.
למדתי, השקעתי
ומימנתי מורים
פרטיים ונהייתי
חכם.
צחקו עליי שאני
חנון.
התפרעתי קיללתי
ואף השגתי תיק
פלילי - נהייתי
פושע.
צחקו עליי שאני
משוגע.
הלכתי לבית
משוגעים -
הבראתי.
צחקו עליי שאני
משוגע משוחרר!
מסקנה: אני חלש
אופי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.