|
ואחרי כל הדברים האלה,
אתה יודע מה?
עם הזיכרונות אני לומדת לחיות,
ואת התשוקה אני לומדת להחיות
עם מישהו אחר.
מתאמנת בלחיות את מה שנחוץ
ופחות את מה שרצוי
אבל
מה שבעיקר לא יוצא לי מהראש
זה מה שענית לי היום כששאלתי
בעיניים עצובות ומבט מוכיח -
אבל למה ככה?
וענית
אל תנסי לחפש כאן את ההיגיון.
ואני
לא מפסיקה לחפש. |
|
|
כל אחד צריך
לכתוב סלוגן,
כל אחד צריך
לכתוב סלוגן,
אני בעמותה לחקר
הכתיבה אה,
ה...
ק. מרכוס, בגרסה
משלו למשינה
ולסלוגן |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.