|
I GOT TO LOOK IN MY EYES
בחלום אני עומד על גג של בניין רב קמות בניו יורק .
על סף הבניין עומד בחור צעיר בוכה , ואני מבין שהוא רוצה
לקפוץ.
הוא צועק לי שלא אתקרב ולא מסתכל עליי .
אני שככ אוהב את החיים לא מצליח לשכנע אותו
וכל מה שרציתי שיסתכל עליי מבט אחד לתוך העיניים כדי שיראה
אולי מה אני מרגיש.
מין מוסיקה חלומית התנגנה לי בראש - שוט של מצלמה מסתובבת 360
מעלות סביבינו .
וזה מה שהתנגן שם:) |
|
|
המבול הוא תרגיל
מצויין בחרדה
המונית. זה היה
קמפיין סיום
הקורס שלי.
קיבלתי 98.
במיוחד אהבו את
היונה.
הקופירייטר של
אלוהים נזכר
בתחילת דרכו |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.