|
אין אהבה בעולם
כל רגש שהיה נרדם
כל חוש נכבה מיד
תורידי את היד
אין חברים בעולם
כל קשר הוא ניצול או סתם
הפנים מתגלות לבסוף
כל האנשים הם בלוף
האנושות כולה היא מחלה
מתי תיכחד התופעה?
מתי אהיה שלם?
אולי אחרי שאיעלם. |
|
|
במשרד הפסיקו
להעריך את
העבודה שלי.
אומרים לי
שהפסקתי להיות
שנון, ושאני סתם
מעתיק מאחרים.
אז ביקשתי ממנו
טובה שיפיל
עליהם קצת
יסורים. למה רק
לאיוב מותר?
הקופירייטר של
אלוהים מפעיל
קשרים במקומות
גבוהים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.