|
שוב אותו מבט נשלח אלי
שוב אותו קול בא אלי
שומע בשקט את הזכרונות שלך
נוגע באותו חלום ישן, איתך
לאט לאט נרגעות הנשימות
קשה לקבל את האכזבות
הרי משהו היה חייב לההרס
מדליק סיגריה נרגע ואז צועק
תעשה לי נס!
נשבר לי מאותם הדברים
נמאס לקבל את אותם ההסברים
לא עוקב כבר אחרי האכזבות
נשבר לי מאותם הסיוטים
נמאס לי לקבל את אותם הכדורים
לא עוקב כבר, לא עוקב
מעיף את הכוס חזק על הריצפה
מי עכשיו הנמושה המגעילה
רץ לחדר מרים את המזרון
לוקח אקדח ונכנס לשגעון
מטורף שמאבד שליטה
לוקח עוד כדור ורץ אל הגבעה
את עומדת שם מסתכלת עלי
ונפלטת... יריה
נשבר לי מאותם הדברים
נמאס לקבל את אותם ההסברים
לא עוקב כבר אחרי האכזבות
נשבר לי מאותם הסיוטים
נמאס לי לקבל את אותם הכדורים
לא עוקב כבר, לא עוקב
אני שבר כלי!!! |
|
|
שלום לכל מנויי
הערוץ השני.
הנכם עומדים
לעבור לרשת
הדיגיטלית.
אנא, אחזו בידכם
בכבל שנשלח
לבתיכם. תקעו
אותו בעכוז. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.