|
מנסה להבין
הראש מתאמץ חזק
אתה אומר שאתה רוצה שאבכה.
משבר
אחר כך אתה בא
שואל מה קרה
מיליון מילים לא נאמרות
אתה אומר לא שומע.
אם ארצה לדבר
שאבוא חזרה
משחק
אין לי כוח
נוטה לוותר כבר על הכל
ועם זאת,
פשוט לא יכולה |
|
|
o.k אז אין לי
רעיון לסלוגן,אז
זה אומר שאין לי
זכות לכתוב
אחד???????
לא!!! אני לא
יעבור על זה
בשתיקה ואני
מתעקשת ובגלל זה
האנטי סלוגן הזה
פה עכשיו.
יש יצאתי
מהמאטריקס!!!!!!!
מישהי שצריכה
לצאת מהמאטריקס
של לצאת
מהמאטריקס... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.