|
בקצה העולם אשב
ואחשוב מחשבות טהורות
גם עליך חושב
אם רק היית יכולה לראות
את היופי שביום
את הטוהר בלבן
את הרגש שבחם
חבל שאת לא כאן
בקצה העולם אשב
הזמן עובר במחשבות
בודד כמו השמש ואלוהים אוהב
רק נשמות טובות
ואם רציתי רק לברוח
לשנייה מכאן להעלם
אותך אהבתי ואין לי כוח
בקצה העולם יושב וחולם |
|
|
איזה חוצפה הדף
האחורי הזה,
לוקחים שלושים
סלוגנים שמים
אותם בדף אחד,
הכל צפוף, מלא
ראדון, אסור
לעשן, מה זה!
זה חינוך
זה אינטרנט,
בובקס!!!
אמא אדמה, כועסת
ומרירה,
שמזניחים את
הילדים שלה ככה
להירקב ברשת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.