|
אלוהים,
ברא אותי מחדש
ברא אותי כמו כדור עגול
אינני מרוצה מהפינות החדות
השמט את המרפק, הדוחק
שלא נדבר על האף, שנדחף
דווקא התחלת טוב בראש
הנה פאר היצירה המוח
ואפילו התחת כמה נוח
אבל ממול,
בגללו, שנים קראו לי בתול
למזלנו, השמטת את הזנב
אבל את העצם אלוהים.. העצם.. שכחת?
אלוהים,
ברא אותי מחדש
כמו כדור עגלגל
תן לי להתגלגל
אני מבטיח לך
ככה נגיע אליך יותר מהר
|
|
|
זה הכל באשמתכם
יא חארות,
ראיתם את השם
שלי והייתם
חייבים להתחכם,
אני מכיר חארות
כמוכם, רואים שם
מגניב בסלוגן,
חייבים להעתיק,
או לענות, או
ליצור דיון
ציבורי,
קאקות! זה מה
שאתם, שלא לדבר
על זה שאת רוב
הרעיונות שלי
אתם גונבים...
אבל זה בסדר אני
מבליג,
וכל פעם שמישהו
מציק לי אני
עובר לדמות חדשה
בסלוגן!
ככה לעולם לא
תמצאו אותי...
ףץךן, בסלוגן
מתחכם בעזרת
השם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.