|
לא יכולה להמשיך ללכת בדרך שלי ושלך
היא כבר מזמן אבדה והפכה לסבך של שיחים קוצניים
אני לא אוכל לעבור בה יותר מבלי להיפצע
נראה שרק אני נפצעת ואתה נשאר שלם
אולי אתה הולך בה ומצליח לפלס לך דרך בין הקוצים
או שויתרת וכבר עזבת את הדרך הקוצנית
שהייתה פעם שביל.
29.12.05
"זה תמיד מסובך ונמאס" |
|
|
היית מצפה שלי
יהיה יותר קל
לקלוט את כל
העיניין, לא?
אלוהים להנדריקס
לאחר שיעור
גיטרה ראשון
ומאכזב. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.