|
שלום. שלום ואין שלום
שינאת חינם היא או חלום
אין היגיון או אין מולדת
די לעצרות ארץ נהדרת
קורבן השלום על מזבח ההתנצחות
מתהפך בקברו יחד עם החוזה
לא לילד הזה התפלל
ולא באור הזה ראה את המולדת
מה לכם עם תככים?
די לנו בשנאת האוייבים
אל תטילו שמן למדורה
כבו אותה במים קרים
על דגלכם כתבתם
במו ידכם חרטתם
"שלום עכשיו" שירבטתם
האמנם את זה השגתם?
במעשכם ובאמונתכם
גרמתם למבוכת העם
בושנו נכלמנו
והאל במרום לזה לא פילל
ירושלים לא חרבה
אלא רק משנאת חינם
ראו ולקח קחו עמכם
כה אמר השם |
|
|
טוב, די, נמאס
לי. כבר עדיף
לעבוד ברמזור,
גם משלמים יותר.
כמה אפשר? אני
עומד כל היום
וצורח. נמאס.
כותבים עליי
סלוגנים מטופשים
וכולם רואים את
השיערות שיש לי
באף. אני
מתפטר!
האיש האדום
שלמעלה ברגע של
משבר, לפני
שהתחיל לעשות
מדיציה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.