[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








ערגה למחצית המבוזבזת מתבטאת ביחס אמביוולנטי לאבר המין. בעוד
השעות הראשונות נתלות כולן בסיכוי לעינוג, הרי שעינוג חד פעמי
הוא הכרח פיזיולוגי, והשעות האחרונות כולן כמיהה לשינה עריבה
אם אפשר.
היתרון הבולט בהתניית אהבים עצמית בודדת ביום טמון בעצם הדבר.
כלומר פרט בחברה, כאשר אינו בה, בודד, נדרש להתנות אהבים לעצמו
ולהנות מכך. להנות מכך - הפשלת המכנס כמוה כתלישת כדור צמרירי
של שלווה מקור דק המשתלשל מתקרה מלאת נטיפים. אין דרך חזרה. רק
קדימה במירוץ סינרגטי בין פיטמה (ימנית כמדומני) לכיפה, שבאופן
בינארי כלשהוא בוחרת בזרע, מקדישה עצמה, מבכרת עונג רגעי על
פני הבשלה. מקדישה עצמה בהקריבה את חוסר הסיכוי ההכרחי לזכות
שוב בתענוג המפוקפק. כך שארית היום מתנהלת, נטולת אפשרות
תלישה, מייחלת ללילה שירד, שיבוא ויציל את חוט המחשבה כי שלווה
אין בקצהו. בעפעפיים חתומים ישים קץ לסיבתיות עוקבת ויתן דרור
לפנים העצומים שבכלוב. דרור בכלוב טווה שלווה אפשרית למחר.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
דידי הררי שוב
השמיע אפקט של
נוד על הרביעייה
הקאמרית שלכם


תרומה לבמה




בבמה מאז 24/10/00 4:35
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
יובל קליין

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה