|
אני רוצה להשוויץ בך
כמו טווס מתנשא
לפרוס את מניפת הזהב
ולהפגין מולטי כולור לתפארת
לטייל איתך בכל גן החיות
שכולם יראו איך האושר
מציף את הלב.
ואז אתה הגעת...
עכשיו אני עוצמת עיניים
ויכולה לראות מבפנים
איך אלפי הנימים שלי
מתרחבים ונושמים
בכל פעם שזיכרון מגע ידך
וקול צחוקך
עולים בראשי... |
|
|
אתמול שכבתי עם
ידידה שלי במיטה
(באופן אפלטוני,
סוטים), ואני לא
זוכר מה היא
עשתה או אמרה
שגרם לי להגיד:
"וואו! זה צריך
להפוך לסלוגן
בבמה!"
היא לא הבינה
אותי, כי היא לא
יודעת מה זה
הבמה.
אתם לא מבינים
אותי, כי אתם לא
יודעים על מה
חשבתי.
רק בתוך ראשי,
מצויות שתי
פיסות המידע
הללו. אני היחיד
שמבין. זין לכם!
הא הא!
- האגואיסט |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.