|
אתה עצוב נורא
ושום דבר איני יכולה לעשות למענך
רוצה לדעת ולהושיט לך עזרה
להיות לך חברה
לא מוכן לספר, ולא להגיד
אומר שלא יכול, ומרגיש בדיכאון
רוצה לתת לך חיבוק שיעביר את הכל! |
|
|
די, כבר שלחתי
איזה 10 סל-
וגנים. גיברת,
תתקדמי אחורה
באוטובוס.
(יש עוד מקום
שמתקדמים בו
אחורה? אולי בדף
שלכם.
ובארץ שלנו.
ובפרסומת ההיא
עם האישה
המבוגרת
במבטא.)
ת. ריסים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.