|
היום בשעות הצהרים המוקדמות הלכתי לנוח קצת על הכורסא הגדולה
בסלון. אתה הגעת פתאום.
והיה לך סכין. והיה לך אקדח. והיה לך את האומץ והבושה לעשות את
זה.
וגם הצלחת.
ועכשיו..
אני שוכבת פה במיטה.
לא יכולה לזוז.
הכל כואב לי.
כל חלק בגוף.
ואתם יושבים שם בפינה. ראיתם הכל. כל מה שהוא עשה לי.
לא עזרתם לי.
ואני. אני ניפגעתי הכי קשה.
כי לי אף אחד לא בא לעזור. אני יודעת שרציתם אבל פחדתם ממנו.
והכל קרה בגלל שאני אהבתי אותו והוא רק מרביץ.
ומרביץ. ומרביץ.
וזהו, זה נגמר, כי הפצעים כל כך עמוקים ואני כבר לא בחיים.
סלחו לי משפחתי האהובה שהיתחברתי איתו, רק רציתי קצת אהבה. |
|
|
שמעתי שאומרים
על החבר של שלי
"שובניסט", אבל
לדעתי הוא דווקא
לגמרי ההפך, הרי
איפה תמצאו לי
גבר אחד שנותן
ברצון ובלי
היסוס לאישה את
כל העבודה
לעשות? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.