New Stage - Go To Main Page


אז מצאנו שאריות פרה-היסטוריה, והאכלנו בזה את הילדים שלנו.
בני האדם מאבדים את החוש שלפיו מתאימים צבעים. בביגוד הכוונה.
אל תשאלו איך אני יודע, יש לי חוש. היה לי את אותו החוש לגבי
השיטה העשרונית בתחילת דרכה. היא מצליחה לא רע בזמננו. כנראה
שהשיטה העשרונית באופנה עכשיו. השיטה העשרונית היא הדבר החם,
ואני ראיתי זאת כבר לפני שנים. פאי בחזקה שניים. לא הצלחתי
לחלום על שינוי ראוי, והנה הוא מראה לי את הדרך מערבה, אל הלא
נודע. יש לי אגו, יש לי החוש להריח אותו והרצון להראות אותו,
יש לי מתנגדים לטיפוחו, והרעב לכל המנצנץ. יש לי מוזיקת רקע,
ואני צועד את העולם בצעדי ענק לקצבו, מניד את הראש לצדדים.
קיים הרצון לחייך, ומנגד הרצון לנוע קדימה. אני רוצה לכתוב
פרצופים ולהוציא להם לשון, אני רוצה להבליט את עיניהם, להגדיל
את ראשם בתהליך קריקטוריזציה. הם קריקטורות כעת. לבהות. להרהר.
לא לשתף, לקמט ולזרוק. את זה אני רוצה, ומזה אני הכי מרוצה.



היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בבמה מאז 24/5/06 17:54
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
אריסטו פואט

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה