|
אני חולה במחלת הכלום.
היא מורכבת מאין סוף תסביכים שלא קיימים
וניזונה מחזיונות שווא.
אני כבר חולה כרונית, הגוף נלחם אך נסוג,
הנפש שבירה מדיי בכדי לאחוז
במשהו מוצק. במישהו.
עוד לא מצאו חיסון ליגוני
ניסיתי אהבה אך היא החמירה את הסימפטומים
אז אני יושבת מול קיר, צבוע או לא ומתחברת
לכלום שבתוכי.
טעמו תפל, קולו אילם אך ריחו מורגש
כלום ריחני קיבלתי.
לפחות זה.
לפחות אותך. |
|
|
שללללללללום,
קוראים
ללללללללי מאיה
רפאללללללללי
ויש ללללללללי
בעיה
במקללללללללדת.אם
תהיתם אם הרעיון
ללללללללקוח
מסיפורו
שלללללללל אתגר
קרת בשם
"תיקקון- אתגר
קקרת", טעיתם
טעות חמורה
ביותר, ואיפה יש
לללללללל'
בקרוב???
כן, אני חושבת
שאני אסיים כאן
עכשיו.
ביי ביי.
כותבת
סללללללללוגנים
נואשת ביותר, עם
בעיה
במקללללללללדת,
בשם מאיה
רפאללללללללי.
ללללללללהתראות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.