|
שגרה נוראית
רדי מעיניי
כסי את דמעותיי
ספרי לי שקרים כדי שאאמין
שאחיה באשליות
שאשכח את הימים
ואחיה בלילות
כותבת שירים נוראיים
מתוסכלת לאור ירח
מביטה מהחלון הטוב
ההגון
רואה מחזות קשים
שלא מתאימים לעיניה הרכות
שעוד לא ראו דבר או שניים בחייה
ואז כשקמה בבוקר
ראתה כי הירח נעלם
וכבר לא היה לה על מה לכתוב
אז הלכה לישון
בתקווה שלא יזיזו את השעון |
|
|
מה זה כל
העדתיות הזו?
הרוסיה הזאת,
התימני הזה,
הפולני הזה.
כולנו יהודים.
וחבל.
למה אין כאן
שיקסעות?
ג'ימי גיטאר לא
פוליטיקלי קורקט
אבל גם ללא דעות
קדומות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.