|
נסיעה ארוכה,
נתנה לי הרבה מקום למחשבה.
הזמנים היפים והזכרונות הטובים
שוב אצלי עולים.
כשעברתי ליד ביתך
בדמיוני שוב ראיתי אותך.
אפילו שעכשיו יש לי אחר
נעים לי להזכר בך כחבר.
עכשיו הכל שונה ומוזר,
זה כבר לא אותו דבר,
אני יודעת
אותך אני כבר לא אוהבת
ויותר מכך- לא סובלת
אז למה כל פעם מחדש בך נזכרת?
פעם הייתה אהבה גדולה
וכעת זו לא אותה תחושה
יש לי אהבה חדשה. |
|
|
סת, הרבה זמן לא
ביקרתי כאן,
רציתי לברר מה
שלומכם?
קצת חשוך פה,
איכס, גוויה,
ועוד גוויה.
ארגנטינאי?
פולני? מה עשו
לכם? מיכלי,
בתנוחה הזו הרגו
אותך ועוד עם
ברוקולי? לא
תימנייה, דברי
אלי. מישהו?
מרגל? מבקר?
הצילו! מה זה
הדבר הירוק הענק
הזה?
חצי תימני יוצא
מהארון (קבורה,
שלא יהיו
טעויות) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.