|
אני לא בוכה כשאני כותבת.
היד שלי יציבה.
בעין יבשה ובזרוע נטויה
ייחרט ליבי אל הדף.
זו לא פארסה.
זו לא טרגדיה.
סתם נערה מתבגרת.
סתם מערכות יחסים משפילות.
רק לילות לבנים, איפור מרוח.
לא בכי, רק תשישות.
זה לא דוחה.
זו רק התבגרות. |
|
|
לא זיינתי כבר
כבר עשרים שנה,
הפעם האחרונה
שעברתי בכוס של
אישה היה בלידה
שלי, ואדיפוס
כבר מזמן עצבן
אותי ההומו הזה,
אז זה לא נחשב
בספירה.
"קרוסורק", מחפש
סירוגט להתאהב
בה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.