|
בכל לילה לפני השינה אני עומדת ליד החלון ולאלוהים מודה
מודה על זה שנתן לי אותך
מודה על זה שטוב לי איתך
מודה על זה שיש בינינו אהבה נפלאה
ואני לא צריכה מים בשביל לחיות אלא אותך
אני לא צריכה מח בשביל להבין שאני אוהבת אותך
אני נהנת מכל רגע כשאני לידך
ולהעביר את הזמן מדהים איתך!!!!
|
|
|
מה גורם לך
לחשוב שכשכתוב
במדריך שצריך
להשקות אותי,
הכוונה להשקות
עם מים?!
חסה שבא לה בירה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.