|
נדודי שינה מותירות את עיניי
יבשות ואדומות, לא נסגרים עפעפיי
מוטרד מכל המחשבות
שרצות לי בין כל האונות
של מוחי, שרוצה קצת אנחה.
אולי שבוע הבא,
כשאגיע לצבא
ולא יהיה לי זמן לדוש
במחשבות קטנות של צ'וש
ואז אתגעגע שוב ללילה.
|
|
|
צבא זה מגניב,
צבא זה פצצות,
הורגים אנשים
ויורים בחוצות,
מקבלים תת מקלע
בצבע מטאלי,
אונס שבויים זה
כיף לא נורמלי,
אך יש גם לראות
את הצד השני:
הלוף לא טעים
בלי תיבול
תימני
חרגול כותב לחצי
תימני שיר אנטי
מיליטריסטי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.