|
"של נעלייך מעל רגלייך"
שלוש תמרות עשן בעיר קודחת
אהבה קשה כשאול אל רשפיה
מים לא יכבוה נהרות לא ישטפוה
שלהבתה דם
עינייך זולגות שיר ערש
כחותם על לבך
על זרועך
על נשמתך
שרה בצלילים לא מוכרים
עמודיה מתכסים טירת כסף
ודלתותיה נצור עליה לוח ארז
אני חומה ושדי כמגדלות
אז הייתי בעיניו כמוצאת שלום
אז הייתי בעיניי כמוצאת האהבה
שאהבה נפשי איכה
שואלת עוד נפשי
לא עוד תברח ודמה לך כצבי
הרי בשמיים
או בוורשה
או בי בתוכי |
|
|
נגיד שאין לי
חיים, כי אני
כותבת סלוגנים
עכשיו.
ונגיד שהכרתי
מישהו שיש לו
חיים.
זה אומר שעכשיו
גם לי יש חיים?
אחת שלא סגורה
על עצמה ולא
בטוחה אם יש לה
חיים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.