|
את גבוהה כמו אילנות
כמו שיר מוחמץ
גבוהה גבוהה אכתוב מלותיי
על רקיע עקר
אדמת טרשים
את גדולה כמו ים
חיבוקי אינו מכיל כולך
עמוק עמוק אחתור
בגודל בדידותך
את יפה כמו הטעם
שפעם מצאתי לעצמי
להפיג אותי ממני
את עמוקה כעומק המילים
שלחשת בפזיזות
"אוהבת אותך.." |
|
|
הבעיה עם חתול
זה שאי אפשר
לקשור אותו
ברצועה ללכת
לטייל איתו
בשנקין כמו
כלב.
מצד שני הוא לא
מחרבן בסלון.
מצד שלישי אם אי
אפשר להשיג איתו
זיונים אז מה
הוא שווה?
יעקב פופק תוהה
אם היה זה צעד
חכם לאמץ חתול. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.