|
ביקשתי כי תבואי
החיים מטילים כובד על כתפיי
עייפתי מחיפושים אחר אמת נסתרת
נכנע להם כל פעם מחדש
ביקשתי כי תבואי
השקט מעורר בי רעש כל כך גדול
היום הופך ללילה שהופך ליום שהופך ללילה
והרוח מעבירה בי משב תקווה בודד.
ביקשתי כי תבואי
לזמן לא אכפת
מכלה בי את העבר
ודוחף אותי אל ערפל העתיד
ביקשתי כי תבואי
עדיין מבקש... |
|
|
למה מלך סיאם?
מה זה סיאם?
איפה זה בכלל?
תסלחו לי על
הבורות אבל אני
מכירה, מה,
אנטאליה? יוון?
קפריסין? עזבו
אתכם שטויות
סיאם! עוד ילד
יחשוב שזה אחד
מהתאומים
הסיאמיים...
טושטוש פונה
לאגודת התרבות
בארץ, אם ישנה
כזו... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.