|
הוי נשמה אבודה וכואבת,
על מה הינך סובלת ודואבת.
על כול צעד ושעל את מזדנבת .
הן בפרוזדור החיים הינך
ובטרקלין החיים תמצאי מנוחתך.
אך השלוה אינה נחלתך
על כן היי שקטה ובטוחה
כי שם תמצאי את השלוה.
ורק שם את הנחלה.
לכן נשמה אזרי עוז וצברי כוח.
כי לפני אלוהיך הינך ניצבת
והוא אשר יביא למנוחתך. |
|
|
אני רוצה להבין
מי זה שמאשר את
הסלוגנים?
ולמה הוא לא
מאשר לי כלום?
אמא של ענת
תגובת מערכת: זה
שמאשר את
הסלוגנים זה
אני. את יכולה
לקרוא לי מר
סלוגנים או זה
שמאשר.
הסלוגנים שלך לא
מאושרים כי הם
לא משהו |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.