|
מדוע תמיד היום שאחרי
יפה יותר מזה שלפני
ואולי רק אולי
לשם האיזון נוצר
בלבד שבלב משהו נשאר
נעבור המשוכה בקפיצה
והנה הקלה
לא לפני שנלמד מהעבר
שהרי זמן רב לא נותר
בנימה פסימית לא אוכל לסיים
לכן הבה נתחיל מחדש
כזוג צעיר ומרוגש
ביום כלולותיהם
הנוכל להשתוות אליהם ? |
|
|
השעה שמונה
ארבעים ושבע.
אני חוזרת. השעה
שמונה ארבעים
ושבע. אני
חוזרת. השעה
שמונה ארבעים
ושמונה. אני
חוזרת. השעה
שמונה ארבעים
ושמונה. אני
חוזרת. השעה
שמונה ארבעים
ושמונה. אני
חוזרת.
..
-אילנית ירוקה
היפואקטיבית
מתאמנת לשירות
טלפוני ב-155 |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.