|
כשאני מסתכלת על עצמי במראה
אני לא בטוחה מה אני רואה.
לפעמים מולי נצבת
דמות בוכה וכואבת
על מה היא עצובה
אני איני יודעת
אך אני חשה את כאבה
בלי להיות מודעת
כשאני מסתכלת על עצמי במראה
אני לא בטוחה מה אני רואה
לפעמים אני נתקלת
בדמות שמחה וצוהלת
מדוע היא שמחה
זאת איני יודעת. |
|
|
עבדתי במכון
וויצמן על פיתוח
חדש, גבינה ולא
סתם גבינה,
גבינת רעיונות,
זו תרכובת חדשה
של גבינה תשע
אחוז עם LSD יצא
משהו משובח,
אפילו הצעתי את
זה לתנובה אבל
הם אמרו שיש להם
אחד כזה...
זונות! הם
והקרלו שלהם
אנשים לא מבינים
שזה דני רק
בדיבוב של חיים
צ'ינוביץ.
חבר שלום מנסה
כוחו בלקטוז. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.