|
את לא חייבת לי כלום
אפילו לא מילה
את לא חייבת לי חיבוק
וגם לא נשיקה
את לא חייבת לבוא בשבילי
אפילו לא לחכות
את לא חייבת לאהוב אותי
אפילו לא לנסות
וגם אני לא חייב
להיות במעמד מתועב
אחד שכל הזמן חייב
להיות מאוהב
אחד שחייב להאמין
שבסוף יהיה בסדר
חייב לרצות להבין
מסתם לשבת בחדר
ולכתוב שירים
על דברים עצובים
זה לא מה שחינכו אותי לעשות בחיים |
|
|
אם אני מסיט את
המשקפי-שמש שלי
טיפ טיפה קדימה,
אני רואה
השתקפות של העין
שלי בגודל
עצום.
וזה מגניב. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.