"שהמובן
אינו מובן כלל
שהכאב, אינו כאב כלל
כי אם
ידיעת הנודע".
ג.א. טלי
שהנודע
אינו נודע כלל
והידיעה
תחילתו וסופו
ואמצעו הימצאותה
מעצם הימצאה בו
מעצם אימוצו ועצמו
וראשיתו עיזבונו
ירושתו ומורשתו
לבאים, מעם שהלכו
להולכים, מעם שיבואו
ולחיים, המתקיימים בצלו
מבלי לראות את צלו
מבלי לשמוע קולו
ואין קלילותו ואין המעיד בה
או המועד בה או המועד לה
לכלותו, אלא להבעירו
בעודו בוער בתוכו
ידיעה
שיש בנפשו לנשופ בה
חיים
מועד ראשון עם חולם וצירה מועד שני עם שורוק וקמץ
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.