|
להשתחרר ולקפוץ, בלי לחשוב
או אחרי שחשבת מספיק
להגיע לקרקעית, לגעת להתמכר
לשנוא את עצמך ברגע של אהבה עצמית
מזוייפת
לחייך עם דמעות של כאב
לוותר -
אל תפחד לחיות למטה, כי בסוף כולם מגיעים למעלה
ושם מפחיד יותר
להתעורר
להבין שאתה חי במציאות שעוברת מהר. |
|
|
זה שאני לא
מחזיר טלפונים,
לא עושה אותי
לאגואיסט, מה
שעושה אותי
לאגואיסט, זה
האגואיזם שבך
שמאוכזב ממני
ומאי החזרת
הטלפונים שלי,
אז אני ממליץ לך
בכבוד רב להפסיק
להתקשר, תודה
ותמסור ד"ש גם
לאמא..., אבא
אני לא רואה שום
סיבה לבכות,
תפסיק.
משה קרוי, בן
שנתיים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.