|
הוא...
הוא הציל אותי כשנפלתי כשנשברתי כשעולמי חרב עלי
בלעדיו איפה הייתי איך היו נראים חיי
הוא שבר לי את הלב ונתן לי את הצ'אנס
להתגבר ולהמשיך
ועכשיו
אני לא איתו והוא הולך והוא חוזר
זה עבר וזה עובר אבל
הלב עוד זוכר |
|
|
אתמול בחמש,
אחרי הצהריים
הלכנו למכולת
ובדרך ראינו,
שהגן שלנו סגור.
אז הלכנו הביתה
ושלי מצצה לי עד
שנרגעתי.
החבר של שלי
מתוודה על
טראומות ילדות. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.