|
אף פעם לא אהבת אנשים...
העדפת לשחק לבד...
ותמיד נשארת מאחור
כי לא רצית להיות חלק מקבוצה
מה זה שמת על הפנים?
שלא יראו מה יש בפנים
שלא יוכלו לראות אותך
במקום זאת שמת מסיכה
מה זה שמת על הפנים?
איפור כבד מסתיר את התווים
שלא תביע בטעות שום רגשות
כיסית עצמך במסכות
מה זה שמת על הפנים?
מי אתה? ומה כולם רואים
ניסית לקלף ת'מסיכה
אבל תחתיה לא נשאר ממך
מאי 2002 |
|
|
"אל תדאג, היא
זיון בטוח..."
אני ואורית
עברנו בדיוק
ליד הרפת |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.