|
בעורי החלק
בעורי המבריק
יש לי פתאום
סימן אדום ומבהיק
ואימי לי אומרת
זה יעבור עוד מעט
ואבי, זה אותו
לא מעניין כמעט
ואותי זה ממש מרגיז ומתסכל
בשביל מה צבטתי את עצמי בחזה, אם לא על מנת שיבוא ויסתכל... |
|
|
נקלעתי לתוך
עולם וירטואלי
סוחף,
בו אני בכיף
מרחף.
הגעתי מוכן עם
נוצה עט ודיו,
אך התברר שאין
להן תועלת-כאן
עובדים רק עם
המקלדת.
הנוצה התעופפה,
העט נשברה,
והדיו כבר מזמן
יבשה.
מעתה, עם מסך
ומקלדת, אכתוב
לי סלוגנים לבמה
חדשה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.