|
תסתכלי אחותי מה עליי עובר
התאהבתי בילדד שהוא מפגר
אין מה לעשות איפשר לשנות
שהוא נמצא עם החבר הוא רק מושפע יותר
מחכה ליד הטלפון אולי הוא יתקשר...
עזבי אחותי את המפגר הוא לא שווה שבגללו את תהיי במשבר
להמשיך את החיים זה כבר לא יקרה
לקחתי את זה יותר מידי קשה
לא יודעת מה יקרה... מי יודע אולי הוא יתקשר
מקווה שאהבתם |
|
|
יגאל, מאז
שהתחלנו להיפגש
בחשאי כל הזמן
כואב לי הראש;
תביא איזה
שניים-שלושה
כדורים ככה...
זאת שאהבה את
התל-אביבי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.