|
ריק
לי
פשוט ריק
אין אוויר
אין נשמה
אין גוף
אין נשימה
הכל עובר לידי כאילו כלום
הכל נראה כמובן מאליו
חשך עליי עולמי
כשהבנתי שאיני אני
הכל סתם
עוד יום עובר
עוד חודש חולף
העננים ממשיכים
ואני תקועה
האנשים הולכים
ואני לא מבינה
איך פעם הייתי
שונה
אני נמצאת בין שני עולמות
אני לא לומדת מטעויות
אבל היום אני אחרת ממי שהייתי
לפני שנה
כאשר אבדתי - אבדתי
כמעט שנה עברה
והכל בי השתנה
כל מי שהייתי
נעלמה
נמחקתי כמו גיר
כמו שעווה נמסתי
כמו לחם יבש
התפוררתי
איפה הנשמה
של הילדה הקטנה
שרק רצתה אהבה
איפה הנחמה
שהילדה לה זקוקה
איפה היד
שתושט לה לעזרה
אני רוצה לחזור למה שהייתי
אני לא יודעת מה זה אומר בדיוק
אבל אני גם לא יכולה לברר
אני לא מצליחה להזכר
אם הכל לא היה משתנה
אולי גם אז הייתי ריקה
אולי כלום לא היה עוזר
כי כשהנפש חצוייה
גם הלב הוא לא שלם
23.1.2006 |
|
|
אני נכנס
לשירותים ומסתכל
על הקיר ושם
כתוב:
מה אתה מחפש
בדיחות על הקיר
כשיש לך אחת
ביד.
הם לא ידעו כמה
הם טועים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.