|
יש דברים שאני
לא מוצא איך לומר
לא יודע איך לפלוט מתוכי
לאותם הדברים
לא מצאתי אדם
שיוכל לאמצם כמותי
רגעים, סיפורים
מתחבטים בתוכי
מחפשים את דרכם אל האור
אך אני כמו תמיד
נחרד, משתתק
שם בדרכם מעצור
וכשמספר לעצמי את שנצורים,
חתומים בתוכי שם לעד
בבירור יכול אני כבר לקבוע
כי אכן הנני לבד |
|
|
-"אנחנו שנינו
מבוגרים, אז
תגיד לי,
בגימנסיה, יש
סמים?"
- "אל תדאג, יש
מספיק לכולם"
דו שיח טיפוסי
בין הורה
לתלמיד, ביום
פתוח. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.