|
מתחת לשמיים שחורים.
ברוח חזקה.
בלילה הראשון של החורף.
לא מסוגלת לסלוח לך.
לא מסוגלת להלחם עלייך.
ולא מסוגלת לפתור.
ולא מסוגלת לאבד אותך.
אני מחבקת אותך חזק חזק.
מדחיקה את כמה שזה כואב.
מרגישה את השפתיים הכי מושלמות בעולם נצמדות לשלי.
צוללת שוב לחוסר שפיות.
ואוהבת אותך.
מתחת לשמיים שחורים.
ברוח חזקה.
בלילה הראשון של החורף.
אתה לא שלי.
אבל הלילה אתה כמעט.
וזה כמעט מושלם.
|
|
|
"למה אתה לא
יכול להיות יותר
כמו אחיך
בוריס?
שקט, נחמד,
מנומס.
ואם שוב פעם
תגיד אלוהים מת
אני אתן לך כזה
פליק שתתחיל
לבכות"
אמא של ניטשה
ובוריס. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.