|
זאת טפשות
תקווה או
הגזמה?
זה כאב
חולשה או
מחלה?
וכבר הייתי משוכנעת
וכבר האמנתי לעצמי
וכבר האמנתי בעצמי
ולא ידעתי מה לבחור
אושר או שמחה
שלווה או מנוחה
יופי או תדהמה
תודה או הרגשת חובה
אבל כנראה שבעיקר
לא הצלחתי להאמין באמת. |
|
|
על כל הסלוגנין
לנסוע לג'נין
ולעבור מסאז'
מרנין
ולקוות שבדרך
יאכל אותם תנין
אפרוח ורוד, אח
של בלונדה בהלם,
קצת שיכור
אבל הוא חושב
שזה זמן טוב
לפתוח דפיוצר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.