|
נראה לי שעברתי את נקודת האל חזור.
מנקודה זו או שאקפא במקום לנצח ואעלם לתוך הריק האין סופי
או שאתנפץ בכוח על חומות הבדידות
עד שישברו ואגלה את הסוד המוחבא מאחוריהם.
שאלתי יותר מדי שאלות בחיי ושאלות על עצמי
ועכשיו אין דרך חזרה לבורות ולבריחה אל "הנאות החיים"
עלי למצוא תשובות לחיי אחרת אשתגע.
לא בור הייאוש יצילני ולא הרהורים על פסגות מושלגות של הרים
רק אהבה אמיתית וכנה שאיתה אוכל לשוחח ולהקשיב על עצמי ועל
העולם סביב...
רק קבוצה!...(?) |
|
|
1. כי אז הקללה
הנצחית לא תעליב
אותך בגרוש
2. כי תמיד אפשר
לבוא לאמא ולבקש
ממנה סודות
מקצועיים
3. כי אז אפשר
לא למחוא כפיים
כשכולם מוחאים
וזה לא יחדש
עליך כלום...
שטותניקית אחרי
חשיבה מעמיקה
למה זה טוב שאמא
שלך זונה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.