|
רציתי שיהיה לי קר
רציתי שיהיה לי חם
רציתי שיהיה לי גם וגם
רציתי בלי רציתי עם
רציתי את מה שהכי לא התאים
בסופו של דבר, נשארתי לבד
מוקפת שמיים וכוכבים...
ורק אז.. רק אז הבנתי-
מה זה כשלא
אוהבים......... |
|
|
"כשלמדתי לתואר
ברפואה סיפרו
לנו כל הזמן על
נפלאותיה של
המערכת
החיסונית, אבל
היום כולם
יודעים שזה
בולשיט אז באמת
שאין לך מה
לדאוג."
הדוקטור הטוב -
האמת, כל האמת,
ושום דבר מלבד
האמת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.