|
יוליה רוקדת סולו
ולמחול שלה עוד לא המציאו שם
יוליה רוקדת ריקודים סלוניים
אבל לבד
והיא נשענת על כל המעקים
של כל המרפסות
ומפזמת
שירים ישנים
ממלמלה
יוליה רוקדת סולו
ומעשנת סיגריות שחורות
בריח וניל
מפשילה מעל כתפייה את צעיף הלילה
שכבר בלוי ומלא חורים
ועיניים אפורות
תלויות על הלבנה כמו
פעמונים
מפחדות לצלצל
שמא יעירו
את מה שבאמת בפנים
יוליה רוקדת סולו
פירואט אחרון לפרידה מעצמה
כי לא שמה או שם אחר אויבה הוא
אלא היא עצמה
יוליה רוקדת סולו
רק עוד שלוש מילים ו
לילה טוב |
|
|
למה מתחכם?
מה קרה לימים
בהם הסלוגנים
היו אוהבים,
פשוטים ובצד
שמאל?...
אני אומר - הווה
נשוב אל המקורות
- סלוגנים של
עבודת אדמה ודרך
ארץ, סלוגנים של
אהבת ציון
ותנועות מחתרת,
סלוגנים יפים,
בראשיתיים,
סלוגנים על אונס
סאדיסטי של חיות
בר...
אביה האיום,
כמהה עד אין קץ
לימים הטובים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.